Astfel, începând cu luna mai, clienții BMW și MINI care au nevoie de o programare a autoturismului în service Auto Cobălcescu, vor putea face acest lucru, în deplină siguranță, prin trei modalități diferite – de acasă, prin intermediul aplicației MyBMW, disponibilă aici, direct la sediul dealer-ului, independent de programul de lucru, cu ajutorul dispozitivului de self – check-in service, sau asistați de echipa de consultanți service, ca și până acum. Dispozitivul BMW Service Check–in, disponibil la intrarea în showroom, poate fi ales atât pentru înregistrare în vederea preluării automobilului în service, cât și pentru check-out, după finalizarea lucrărilor de service.

Cum funcționează?

Serviciul BMW Check-In este ușor de folosit și în totalitate gratuit pentru clienții BMW și MINI Auto Cobălcescu. Acest serviciu este disponibil 24/7, astfel încât clienții să beneficieze de flexibilitate deplină și să nu fie condiționați de timp pentru programarea vizitei în service. Accesul la acest serviciu se va face prin două modalități la fel de simple:

Online, prin website sau aplicația My BMW

După ce clientul efectuează programarea în service prin aplicație sau pe site-ul dealer-ului, acesta va fi anunțat imediat prin sms că poate începe procedura de check-in online. Selectând opțiunea de finalizare check-in la dispozitivul din showroomul BMW Auto Cobălcescu, clientul poate merge la orice oră dorește pentru a lăsa cheia automobilului într-un sertar securizat. 

Direct la sediul Auto Cobălcescu

Alternativ, clienții pot folosi direct dispozitivul pentru check-in de la sediul Auto Cobălcescu, din Splaiul Unirii 311.

Pentru a putea beneficia de serviciu, ei vor înregistra direct prin dispozitiv un număr de informații necesare finalizării programării. După introducerea datelor solicitate, unul dintre sertarele securizate disponibile se va deschide automat, iar clientul va putea depune cheia și închide caseta. Un specialist Auto Cobălcescu va prelua cererea automat și va demara toate procedurile necesare introducerii automobilului în service. De asemenea, acesta va transmite clientului prin email, telefon sau serviciul de comunicare video disponibil, toate informațiile cu privire la operațiunile de service realizate sau în curs de realizare, astfel încât controlul asupra serviciilor prestate să poată fi făcut complet la distanță.

La opțiunea clientului, predarea automobilului după efectuarea lucrărilor de service se poate face tot prin BMW Service Check-in . Pentru a beneficia de serviciu, clientul va selecta opțiunea de check-out direct din aplicație sau din dispozitivul disponibil la sediu, urmând aceiași pași ca la check-in.

Cristian Vlașin, Director Executiv BMW si MINI: „Atunci când trebuie să programăm o vizită cu automobilul la service, suntem tentați de regulă să amânăm. Aceasta deoarece activitățile noastre de zi cu zi ne împiedică să ne alocăm timp pentru o acțiune care poate să dureze neprevăzut de mult. Clienții noștri sunt oameni activi, cu multe responsabilități si program încărcat, motiv pentru care am pregătit o infrastructură pentru organizarea flexibilă a programărilor în service și pentru comunicarea la distanță. Prin terminalul BMW Service Check-in, clienții ne pot preda cheia automobilului la orice oră, fără a mai fi condiționați de programul nostru de funcționare. Ulterior, prin  Smart Video Communication, ei sunt informați la distanță despre toate operațiunile realizate, sau pot chiar aproba printr-un simplu click noi operațiuni recomandate de specialiștii noștri. Ne așteptăm ca noile servicii implementate să crească nivelul de confort, încredere și, implicit, satisfacție a cliențlor BMW Auto Cobălcescu, prin faptul că acum au acces permanent la serviciile noastre, oriunde s-ar afla, cu maxim de transparență in stadiul lucrării de reparație.”

Dispozitivul de check-in service poate fi testat la sediul BMW Auto Cobălcescu, din Splaiul Unirii, număr 311.

 Despre Auto Cobălcescu

Cu 2 decenii de experiență în distribuție și reparație auto, Auto Cobălcescu este dealer autorizat BMW și MINI în București începând cu anul 2015, iar din 2020 este prezent și în Pitești cu un centru integrat showroom-service BMW.

Showroomul BMW din București este al doilea ca suprafață din România și dispune de cel mai mare spațiu indoor de prezentare a automobilelor rulate certificate prin programul BMW Premium Selection.

Din portofoliul de dealer Auto Cobălcescu mai fac parte brandurile Dacia, Renault și Nissan, prezente cu showroomuri în aceeași locație din București, Splaiul Unirii 311.

Source