Campania aniversară este denumită simbolic „30 de gesturi pentru 30 de ani” și va cuprinde evenimente dedicate clienților, angajaților și partenerilor ce au fost alături de Asirom în acești 30 de ani. Vor fi rememorate povești de succes pe care Asirom le-a construit alături de antreprenorii români și și se vor pune bazele unor experiențe viitoare, împreună.
„Am evoluat timp de 30 de ani. Asirom a ținut mereu pasul cu vremurile, ne-am schimbat atunci când contextul a cerut-o, ne-am reinventat, ne-am adaptat la nevoile clienților, iar în tot acest timp le-am fost mereu alături. Suntem mândri de istoria celor trei decenii, suntem recunoscători milioanelor de clienți care ne-au ales, precum și angajaților care au ridicat compania. Această aniversare o dedicăm lucrurilor simple, făcute cu pasiune, serviciilor sigure, construite pe experiența anilor și generațiilor Asirom. Analizăm trecutul și privim încrezători către viitor. De altfel, acesta este și mesajul pe care vrem să îl transmitem „Motivați de trecut, inspirați de viitor”, a declarat Cristian Ionescu, Președinte al Directoratului Asirom.
Asirom a reprezentat o adevărată școală pentru industria asigurărilor din România. Generațiile care au pus bazele domeniului de asigurări din România și-au început cariera în Asirom, contribuind la formarea liderilor și profesioniștilor actuali din industrie. Asirom a fost dintotdeauna deschizător de drumuri. Mereu contemporană, compania s-a adaptat cerințelor pieței și trendurilor internaționale din industrie, reușind să integreze noile tehnologii în strategia sa de dezvoltare. Digitalizarea proceselor și a operațiunilor prin folosirea inteligenței artificiale este una dintre inovațiile aduse în piață de Asirom care va fi adoptată ulterior de întreaga industrie. Asirom este prima companie care a implementat folosirea roboților în procesele sale esențiale, crescând astfel eficiența și diminuând considerabil riscul de eroare umană. Pornind de la digitalizarea proceselor interne, Asirom a creat primul flux complet digital pentru serviciul de daune și a transformat Inspecția de Risc dintr-un serviciu realizat de către agentul de vânzare, într-un proces simplu și rapid, realizat 100% online de către client, cu ajutorul unei aplicații bazate pe Inteligență Artificială. Anticipând nevoia de comunicare rapidă, simplă și sigură, Asirom a introdus, în premieră, folosirea chatbot-ilor, atât în procesul de achiziționare a unei asigurări, cât și pentru comunicarea permanentă cu clienții.Prin digitalizarea operațiunilor și includerea noilor tehnologii în sistemele sale, Asirom asigură transparența totală a proceselor, creșterea gradului de eficiență și acuratețe, precum și simplificarea interacțiunii client – asigurător.Mai mult, pentru a răspunde nevoii clienților săi de a avea acces la servicii de calitate, într-un context social dificil, precum cel marcat de pandemia COVID 19, Asirom a fost prima companie care a introdus serviciul de telemedicină în pachetele de asigurare de sănătate, oferind astfel o soluție de acces facilă și rapidă la servicii medicale de top.
„În cei 30 de ani de activitate, am fost alături de milioane de clienți din toate zonele țării oferindu-le protecție și ajutor atunci când au avut nevoie. Am susținut companiile, dar și pe micii antreprenori și am oferit tot timpul soluții prin care dezvoltarea afacerilor să rămână în focusul principal al acestora, preluând noi riscurile la care sunt supuși zi de zi. Asirom a fost și rămâne un formator al multor generații de profesioniști în asigurări, o companie care a fost tot timpul aproape și a contribuit la creșterea nivelului de educație financiară al consumatorilor de asigurări.Ne propunem să păstrăm și pe viitor această tradiție, să asimilăm inovația în tot ceea ce facem, în folosul clienților și al partenerilor noștri și să asigurăm servicii de un înalt nivel de profesionalism”, a spus Bogdan Zamfirescu, Membru al Directoratului Responsabil de Vânzări.
Asirom deține în prezent un portofoliu de aproximativ 500.000 de clienți și oferă o gamă variată de produse, ce adresează atât asigurările generale, cât de viață, venind în întâmpinarea clienților prin pachete personalizate ce cuprind asigurări auto, de bunuri, produse dedicate angajaților sau întreprinderilor mici și mijlocii.Serviciile Asirom sunt construite în jurul conceptului de asistență, simplu de folosit și care se adresează tuturor generațiilor, prin modele de business dedicate, aduse din punct de vedere operațional la același numitor, fiind accesibile atât online, cât și în manieră tradițională, la nivelul agențiilor noastre.
Povestea noastrăIstoria Asirom începe în anul 1923, odată cu înființarea companiei Asigurarea Românească. Un real succes al acelei vremi, o companie românească, cu produse inovatoare aliniate la standardele internaționale. In 1952, compania este transformată în Administrația Asigurărilor de Stat. Anul 1991 marchează începutul istoriei moderne a companiei, sub numele de Asirom, o companie privată adaptată nevoilor românilor. Din 2007, Asirom devine parte a Grupului Vienna Insurance, companie cu peste 200 de ani de experiență în domeniul financiar și lider pe piața asigurărilor, atât în Austria, cât și în Europa Centrală și de Est. În prezent, Vienna Insurance Group gestionează 50 de companii de asigurări din 30 de țări și are peste 25.000 de angajați. Grupul are cel mai bun rating în indicele ATX pe piața bursieră austriacă fiind totodată listat și la Bursa de Valori din Praga.Pentru Asirom, anul 2019 aduce un amplu proces de redefinire, repoziționare și rebranding. Cu o nouă strategie și viziune de business, noul Asirom este contemporan, simplu și sigur, pregătit pentru a răspunde noilor provocări ale erei digitale, rămânând în același timp un partener de încredere pentru clienții săi. Asirom este una dintre cele mai importante companii de asigurări de pe piață, o companie solidă, cu peste 750 de angajați si 1.500 de agenți proprii ce sunt prezenți într-o rețea națională de 140 de locații.