Tanara antreprenoare Alexandra Vasile a reusind sa surprinda aceasta problema si incearca sa o rezolve prin comercializarea unor minifrigidere cosmetice, extrem de eficiente pentru pastrarea tuturor produselor de beauty.

La doar 24 de ani, aceasta a investit 100 000 de euro intr-un brand pe care doreste sa il dezvolte rapid si al carui prim produs de succes este mini frigiderul de cosmetice Meloni.

Diferenta dintre acest produs si unul de bucatarie este faptul ca frigiderul Meloni Care raceste, insa nu ingheata, temperatura din interiorul sau fiind una optima pentru produsele cosmetice.

Ce sunt minifrigiderele cosmetice?

Sunt dispozitive frigorifice de dimensiuni reduse, care se remarca prin cateva caracteristici:

•arata bine. Estetica este una placuta si pune accent pe culoare;

•sunt eficiente. Multumita sistemului termo-electric pot sa raceasca aerul la 5-10 grade Celsius in doar doua ore;

•pot fi transportate cu usurinta. Greutatea unui frigider este de doar 2 kg;

•au o capacitate generoasa de depozitare. Spatiul pe care il pun la dispozitie este de 4 litri;

•ofera diverse alte functii. Pe langa capacitatea de racire, minifrigiderul poate sa si incalzeasca aerul pana la 50-65 de grade Celsius, ceea ce faciliteaza incalzirea prosoapelor faciale, a uleiurilor de masaj si a cerii depilatoare.

Afacerea Meloni Care, pregatita pentru piata de retail

Alexandra Vasile dorește sa intre cu frigiderele cosmetice pe piata de retail, unde preconizeaza ca isi va recupera investitia in doar sase luni. De asemenea, doreste sa puna la dispozitia  clientilor si alte produse care sa acopere diverse nevoi din domeniul beauty, unele dintre ele fiind deja prezente in portofoliul companiei:  accesoriile de masaj din piatra naturala sau globurile de masaj cu antigel in interior, care pastreaza raceala in timpul masajului.

Mai multe detalii pot fi descoperite pe https://melonicare.ro.

Source