adidas dezvaluie noua campanie dedicata Cupei Mondiale Feminine FIFA Australia & Noua Zeelanda 2023. Aceasta este dedicata talentelor din noua generatie de fotbaliste: Alessia Russo, Lena Oberdorf si Mary Fowler – urmarind in acelasi timp sa atraga atentia asupra jocului de fotbal si a nevoii de a sustine si inspira fetele din intreaga lume sa le calce pe urme.
Brandul aduce astfel impreuna cele mai relevante nume din fotbal si sustinatori ai sportului feminin, printre care se numara David Beckham, Leon Goretzka, Ian Wright, Jenna Ortega, precum si eroul Argentinei la Cupa Mondiala, Lionel Messi. Acestia celebreaza abilitatile pentru care Russo, Oberdorf si Fowler sunt renumite – viziune, interceptare, putere, energie, creativitate si acuratete.
Scurtmetrajele realizate fac parte din platforma creativa Play Until They Can’t Look Away, al carei obiectiv este de a scoate in evidenta cele mai relevante jucatoare din lumea fotbalului, ale caror abilitati si pasiune pentru joc necesita atenție si sprijin global. De asemenea, filmele contin si referinte subtile la momente memorabile din fotbal – inclusiv numere de tricou, mingi emblematice din turnee -, care sugereaza respectul pentru generatiile anterioare.
Sina Neubrandt, Global Communications Director la adidas, spune despre noua campanie: „Nu exista indoiala ca toate Cupele Mondiale sunt speciale, insa turneul din aceasta vara ne aduce intr-adevar intr-un punct definitoriu pentru sportul feminin. Observam vanzari record de bilete, audiente de difuzare mai mari, suporteri mai implicati si mai multe talente emergente decat oricand. Aici se regaseste inspiratia noii noastre campanii. Prin ea speram sa sustinem si sa motivam generatia tanara sa-si depaseasca limitele!”.
Inainte de inceperea turneului, Alessia Russo declara: „De cand eram mica, visul meu a fost sa joc la Cupa Mondiala Feminina. Anul acesta, pot sa traiesc aceasta realitate si sa ma bucur ca am ocazia sa joc alaturi de unele dintre cele mai bune sportive din lume. Totodata, castigarea EURO de vara trecuta demonstreaza ca nimic nu e imposibil, lucru pe care doresc sa il transmit si prin prezenta mea in cadrul campaniei”.
In tandem cu aceasta, Lena Oberdorf ne impartaseste sentimentele ei privind acest sport: „Am crezut pentru foarte mult timp ca e aproape imposibil sa ajung o jucatoare profesionista – avand un sentiment puternic de inaccesibilitate -, insa fotbalul s-a schimbat atat de mult in ultimii ani si e uimitor cum categoria feminina are un sprijin mai mare ca niciodata. In timpul turneelor precum Cupa Mondiala, trebuie sa continuam sa inspiram si sa cream posibilitati pentru ca femeile si fetele sa aiba ocazia sa descopere si sa experimenteze frumusetea acestui sport!”.
Nu in ultimul rand, Mary Fowler ne spune cum „aceasta vara este una speciala in multe feluri – nu numai pentru ca imi voi reprezenta tara pe unul dintre cele mai mari terenuri de fotbal din lume, dar acest lucru se va intampla in orasul meu natal, in fata tuturor prietenilor si familiei mele care m-au susținut de la inceput. Perioada de pregatire a fost extrem de interesanta, aici fiind inclusa si cea mai noua campanie adidas. Reunind jucatoare de top din fotbalul feminin, precum si legendele fotbalului masculin, adidas ne demonstreaza ca orice e posibil pentru noua generatie!”.
Avand in vedere ca turneul va oferi, fara indoiala, momente emblematice pentru fotbal, adidas va continua sa celebreze puterea feminina pe tot parcursul turneului, cu diferite initiative si activari.
Ca parte a initiativelor de sprijin a fetelor si femeilor in sport, adidas a creat un kit bag conform nevoilor specifice ale sportivelor din cadrul Cupei Mondiale Feminine. Toate cele 11 federatii pe care brandul le sustine se vor bucura de acest kit, iar item-urile vor fi personalizate pentru fiecare jucatoare in parte. Articolele sunt realizate din materiale inovatoare pentru un fit si suport corect in timpul meciurilor, avand incorporate tehnologii avansate, cum este FlowShield Technology – conceputa pentru a preveni accidentele neasteptate in timpul ciclului menstrual – ce va fi introdusa pentru prima data in echipamentul de teren.
Partener al Cupei Mondiale Feminine FIFA din 1995, adidas este un susiinator indelungat al fotbalului feminin, facand eforturi pentru a contribui la oferirea de sanse si oportunitati egale in comunitatile marginalizate. Mai mult, brandul promoveaza si incurajeaza un acces echitabil, o atitudine corecta si un mediu sigur pentru fiecare practicanta de sport din lume.
De asemenea, prin parteneriatul continuu cu Common Goal, 1% din toate vanzarile de mingi de la Cupa Mondiala din 2022 – inclusiv mingea oficiala pentru Cupa Mondiala Feminina, Oceaunz – , vor fi donati catre proiecte pentru dezvoltarea si sprijinirea sportului feminin, printre care si proiectul Common Goal, ‘Global Goal 5 Accelerator’.
Despre adidas in fotbal
adidas este lider mondial in fotbal, fiind furnizorul oficial al celor mai importante turnee de fotbal din lume, cum ar fi FIFA World Cup, Campionatul European UEFA si UEFA Champions League. adidas sponsorizeaza, de asemenea, unele dintre cele mai importante cluburi din lume, inclusiv Real Madrid, Manchester United, Arsenal, FC Bayern Munchen si Juventus. Brandul este, de asemenea, partener al unora dintre cei mai buni fotbalisti, inclusiv Vivianne Miedema, Lindsey Horan, Wendie Renard, Leo Messi, Paul Pogba, Mohamed Salah, Paulo Dybala, Thiago Alcantara, Alessia Russo, Gabriel Jesus, Roberto Firmino, Joao Felix, Serge Gnabry, Jude Bellingham si Karim Benzema.